lördag

jag vill ha tillbaka allt
allt som vi hade,♥
~~~~~~~~~~~~~~~

Kom nyss hem till Linda, hon sitter och slår in paket, rosa med lila snöre=) Helt okej. Dagen har vi spenderat i birsta, hittade superfina kläder där, hittade en skitfin vit klänning, men den ska jag önska mig i julklapp=) det blev: en tröja & halsduk+lite godis. För henne blev det julklappar:) Blir förmodligen hos Linda hela natten, så ni får slå en pling om de är nå!
Igår efter skolan drog jag ner på stan och mötte Elin och Pernilla, jag och Elin tog bussen hem till henne, när vi km dit somnade Elin nästan direkt i sängen, så jag kollade på nån skitfilm. Imorgon blire väl bara att ta det lugnt skulle jag tro.
/jossiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0