tisdag-

  Tjoho! Sitter bara hemma. Är sjukt less på ryggen nu! Har haft besvär med den sen i somras, om inte längre. Var på blåsippan igår för tredje gången. Han sa att den var inflamerad och jag måste käka massa tabletter och smörja in ryggen me nån kräm varje dag. Är skitsugen på att träna också, tror jag ska träna ändå får ta det lite lugnt bara:) Idag har skolan vart rätt okej. Jag och Jessica drog ocg gick ut med hundarna på rasten och hade en trevlig pratstund! Hade som sagt Matte prov igår, det gick hyffsat bra kändes det som när jag gjorde det, men nu i efterhand så känner jag att det kanske inte gick så bra iallafall. Jag hatar snön, jag saknar dom långa varma sommardagarna. Sena kvällar, och bara massa bus=)haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0