tråkig tisdag

Åhåå, blir så sjukt less på den här bloggen! Jag kan nämligen inte skriva texterna "under" varann. Fattar ingenting, nån som är lite bussig och skulle kunna hjälpa mig med det? Aja, min dag började med att jag klev upp runt halv åtta. Sen skjutsade Mats mig till skolan, det snöade ju och det var kallt! Första passet hade vi läs pass, läste dock inte så mycket, ägnade tiden mer till att hitta nån bok. Jag hittade till slut en! Kanske inte världens bästa, men den duger nog. Drog från skolan runt halv två hade andra saker att göra. Efter det mötte jag upp Andrea, vi drog hem till henne och käkade mat sedan gick vi upp till öbacka och tränade. Det behövdes verkligen, efter allt skit jag har smaskat i mig; Usch, usch! På Torsdag har jag musik prov, pluggade lite nyss.. Inte för att det blev mycket gjort menmen. Får väl hoppas att det går bra ändå! Haha känner också att min blogg är verkligen ointressan, har aldrig något roligt att skriva om, haha men det kommer nog; puss på er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0