mmm lov<3

Faaan vad segt det går! Sitter och laddar ner photoshop igen, sist hade jag laddat ner nån skit som försvinner efter 30 dagar, nån test;p Så laddar om ett nu, hoppas bara det inte blir nå virus! Nu vill jag bara att mamma ska komma hem så jag kan kila ut med mina flickor, ska snart lägga ungen också, är barnvakt. Haha, men vad gör man inte för att tjäna pengar? Längtar grymt mycket tills nästa helg också, då drar jag till Stockholm med älsklingen! Vi kommar ha grymtkul sötnos! Idag fick vi till baka våra prov också, fick g på no:n och Therese den tönten fick mvg.. Jag fick g på omprovet, man kunde ändå inte få mer än g när det var omprov;s annars hade jag fått vg;; Ashärligt med lov nu också! Bara slappa hela veckan, inte plugg & framförallt slippa kliva upp kl 7. Det bästa med skolan är fan loven, haha:) msnnnn?

Kommentarer
Postat av: T I N A

hej. jag gör inga designer för tillfället. men händer att jag gör utlottningsdesigner ibland, så håll uktik så kanske det kommer upp en tävling snart :)

2008-10-25 @ 19:12:52
URL: http://wopsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0