iloveu

om man ska beskriva kärlek med ord, hur gör man då? andrea näslund, vad vore ett liv utan dig, du är min andra halva, min bästa vän, mitt allt. du är den som alltid finns, den jag pratar om allt med, exakt allt. det jag vet , det vet du. jag älskar dig så otroligt mycket, jag vet inte vad jag skulle göra útan dig. lova att du aldrig lämnar mig ? lova. du fattar inte hur mycket du hjälpt mig. varje gång jag vart nere har du hjälpt mig på topp, vi behöver bara kolla på varandra för att förstå.vänskap nonstop. allt jag säger till dig är så äkta,så otroligt många minnen vi har tillsammans. när jag är med dig har vi alltid så jävla roligt. jag älskardig sweetheart! andrea näslund.

Kommentarer
Postat av: andrea näslund

naaw, älskar dig josefin holmberg!<3

2008-10-24 @ 22:06:47
URL: http://jjoosefinholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0