Helgen

Har sovis hos Jessika hela helgen! Tog bussen dit i Fredags. Jessika kom och hämtade mig på moppen i Lunde. Vi drog in till "stan" på kvällen, där träffade vi Alexander, som jag inte har träffat sen i Juni. Det var trevligt:) Har haft det skitmysigt hela helgen, igår skulle vi plocka blåbär i skogen, hennes mamma lurade dit oss. Hon sa nått sånt här "det finns fullt med blåbär i skogen!". Vilket det inte fanns... Eller så hann någon annan plocka alla innan vi kom.. Imorse blev vi väckta runt 10, satt i bilen halv 11 påväg mot birsta! Jessika köpte fiskar, dom är fina!!



Nästan alla jag har sett i sommar har haft "ray ban" solbrillor. Jag har altid tyckt att jag inte passar i sånna. Men idag köpte jag ett par på Indiska för 19:50 kr!
Jag köpte även ett par svarta chinos på Bik Bok. Lägger ut bild i nästa inlägg:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0