TJENAAA

Nu är jag tIllbaka i blogg världen igen! Jag är ju inte den personen som uppdaterar så vidare mycket.. Men ni får nöja er med de få inläggen jag skriver:) Håller på att ladda ner "Hannah Montana the movie". Den är färdig om ca 15 min.
Ikväll ska jag på friskis och svettis, det kommar bli jobbigt.. Men jag är som sagt en kämpe(y)(y)!!
Jusste, jag klippte page för 2 veckor sen. Har äntligen börjat vänjt mig vid kort hår.. Det är så himlans skönt! Men hur som helst då kunde jag inte ha håret i en toffs men det kan jag nu:D 
Imorgon har vi skolfoto. Vette fan vad jag ska ha på mig, får gräva lite i garderoben senare..

Kommentarer
Postat av: sarah sötnos :] ♥

samma sak

2009-08-25 @ 17:34:27
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Vad för photoshopgrejer vill du att jag ska tipsa om då ?:)

2009-08-25 @ 17:35:44
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0