ÅRE DAGS

Slänger in mitt sista blogginlägg för kommande veckan. Hoppas jag ha kvar mina besökare när jag börjar att skriva igen! Om sisådär 40 min åker jag upp till öbacka, ska kolla sutet på Isabellas handbolls-match. Sen åker vi till åre! På fredag ska jag vinna PULKA-VM hade jag tänkt;; ha ett riktigt skönt sportlov allihopa, eller ni som har skolvecka, eller jobbar:)Skivan lyckades jag bränna alldelesnyss. Men frågan är om den funkar i bilen, den gjorde inte det i pappas bil. Men Isabellas kanske(;
Nu ska jag kila iväg, får hoppas att jag inte kommer hem med några brytna ben eller armar..

Måste bara berätta om mitt kap jag gjorde idag, köpte snowboard skor för 27kr!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

hare bra i åre, och bäst för dej att du inte bryter nå ben för när du kmr hem blir det simning igen!!:)

2009-02-28 @ 16:45:21
URL: http://linamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0