Fredagen den 13e

Dagen, då allt kan hända?
Otursdagen, själv så har det inte hänt nåt speciellt oturaktigt idag. Men dagen är inte slut, det kommer väl!
För två-tre år sedan på Fredagen den 13. Så brann ett torkskåp på skolan, det gick brandalarm tre gånger den dagen. Brandkårar, poliser och ambulanser kom. Men det kan ju inte ha vart något med att det just var "otursdag"? Sånt kan ju hända precis när sm helst, men då trodde man ju att det var bara för otursdagen. Jag trodde mycket på sånt när jag var mindre. Dock gör jag det nu med, men inte lika mycket! Allt som händer, det händer nog med stor slump. Ja, jag tror på ödet är enklare att sagt.

Har du vart med om något fruktansvärt på Fredagen den 13e? Skriv en kommentar i detta inlägg, så publicerar jag den/dom sen, om du vill=)


Kommentarer
Postat av: Alicia

Antagligen som händer det inte mer saker fredag den trettonde. Det är antagligen så att man baar tänker efter mer för att komma på olika "oturssaker" som händer just denna dag ;)

2009-02-13 @ 18:51:28
URL: http://www.alicias.devote.se
Postat av: lina

Haha åh shit det kmr jag ihåg, själv så missade man bussen till sundsvall idag...

Otursdag ja!

2009-02-13 @ 22:53:41
URL: http://linamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0