Jag blundar för verkligheten..

Riktigt less jag blir på bloglovin! "sidan går inte att visas", eller nåt liknande.
Aja, får väl kika igenom allt imorgon.
Idag gick skolan helt okej, sista timmen gick jag och Frida på utvecklingstiden, vi gick på skol-if och spelade badminton=D Super kul! När jag kom hem skrev jag lite på So uppsattsen, jag skriver om Kristendomen/Buddhismen. Någon av er läsare som kan mycket om det?:) Den ska vara inlämnad på Måndag.. Och jag har knappt till gjort hälften.. Det värsta är att jag har fullt planerat hela helgen också! Men det ska nog lösa sig=) Imorgon bitti kl 7.25 tar jag bussen till Sundsvall. Ska vara modell för Veronica som ska klippa mitt hår! Efter det är färdigt innan 11 nångång ska jag möta min faster Ayla i stan, verkligen längesen vi sågs! Vi ska käka lunch, prata och ha det allmänt mysigt!

/Josefin Holmberg Engstrand

Kommentarer
Postat av: Malin - bloggdesigner

sv: Jag har tyvärr inte tid. :/ Du får prova dig fram :)

2009-02-20 @ 15:03:25
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0