Lördag

Vart inget bloggandes igår!
Men hur som helst. Bussen till Sundsvall gick super bra, slapp betala för det var något knas med apparaten! Klippningen gick också super bra, tack veronica. Efter jag hade klippt mig mötte jag upp Ayla på stan. Vi gick omkring och kikade lite på affärerna. Jag blev sminkad av en som jobbar på Body shop också. Runt 12 gick vi och käkade lunch, jag åt enchiradas (ingen aning om hur det stavas, eller om det heter så). Sen mötte vi upp Camilla, gick och fikade! Ja, som ni ser så åt jag nästan hela dagen igår hahah.
På bussen när jag skulle hem trodde jag seriöst att jag skulle bli knivhuggen av passagerarna bakom mig. Jag vågade inte lyssna på musik, jag var skiträdd! Bara inbillning, haha. På kvällen åkte jag till mormor, och nu sitter jag här och pluggar litegranna. Snart ska jag hoppa in i duschen, och gå till klings med vovvsen o köpa aftonbladet åt mormor!
Kul att jag har tappat bort mitt USB, så jag laddar upp bilder till veckan. Bättre sent än aldrig!
cyyyya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0