lördag

Klev upp kvart i 11, käkade frukost, sen drog jag ut på promenad med min mosters hundar. Vi är hundvakt, för hon är i Thailand. Var ute drygt 30 min. Vid halv tre skjutsade Linas pappa ner oss på stan. Vi köpte chokladpudding och bulle, vi gick till hennes lägenhet! Sjukt cool är den iallafall! Om man åker hiss upp till hennes våning så stannar hissen inne i deras lägenhet;o Vi körde bilbana, körde nåt annat bil spel och hade det mysigt=)
Lägger in fler bilder imorgon.

Det blev en skön hemma kväll hos Isabelle. Vi såg på melodifestivalen, fingervirkade hahah och snackade en hel del:) 
Stefan kom och hämtade sin ipod också.. Som jag lånade med mig hem på nyår:)
Nu ska jag fixa mig, hoppa till sängs och ringa nåt samtal:) nattinatti






Kommentarer
Postat av: lina

haha sötis & du som "mobbade" mej för att jah skulle se på de=(

(;

2009-02-08 @ 00:52:06
URL: http://linamw.blogg.se/
Postat av: Karin

Å ja la till din ...KRAAAM

2009-02-08 @ 13:47:40
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0