Onsdag kväll

Jag vågade på mig att färga håret, med hårfärgen ja la ut bild på i tidigare inlägg. Resultatet blev väääldigt mörkt. Snarare svart. Eftersom jag fortfarande inte har hittat mitt usb, så kan jag tyvärr inte lägga ut några bilder=/ Men imorgon ska jag vara så duktig och städa mitt rum, så då lär den nog komma fram:)
Imorgon är det inga lektioner, bara ett läspass. Efter läspasset går vi ner till teatern och tittar på gerestasskolans musikgrejs, det är elever som sjunger, dansar, läser dikter mm. Det ska bli väldigt kul o se=) Modiga Jessan ska ska ju sjunga=D Efter den förestälningen ska vi tita på kiörningsskolans musiks sak=) Alltså bara musik hela dagen, funfun=)) När allt är färdigt ska jag och Isabella gå en sväng på stan.
Men nu ska jag kila, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0