Tisdag

Idag satt jag på skolan till 16.40. Förstår inte hur jag orkade!
Satt två och en halv timme framför datorn och gjorde skolarbete. Jag gjorde en fråga..
Kvällen har jag tillbringat i en av Öbackas haller. 18.00-19.00 spelade jag Badminton.
19.00-20.05 hade vi badmintonspelare Friskis och Svettis!
Imorgon har vi ledig dag! Så jävla skönt. Älskar att vara ledig, fast det gör väl alla?
Mina planer för imorgon är: Sova, sova, sova, bella, simma, sova.
Fast så fort jag är ledig brukar jag vakna tidigt..


En sommarbild, när jag var blondin.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är ju lite småpluggis?!;)

Fin bild:)

2009-02-17 @ 23:20:47
Postat av: lina

haha glömde namn igen(A)

2009-02-17 @ 23:21:10
URL: http://linamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0