Melodifestivalen

Jag tycker att alla bidragen var hyffsat bra ikväll iallafall. Och grattis till Emd och Molly! Mina favoriter som gick vidare ikväll dessutom;; Vann eran favorit? Jag tycker att Melodifestivalen var bättre förr, när det var en stor på en gång. Vad tycker ni?

Bidragen till MELODIFESTIVALEN


Velvet- The Queen

Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox- I Got U


Molly Sandén- så vill stjärnorna

E.M.D.- Baby, Goodbye

Mikael Rickfors- Du vinner över mig!

Maja Gullstrand- Här för mig själv

Sofia- Alla

BWO- You're Not Alone

TILL GLOBEN
• E.M.D.- Baby, Goodbye
• Molly Sandén- så vill stjärnorna

VIDARE TILL ANDRA CHANSEN
• Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox- I Got U
• BWO- You're Not Alone


Kommentarer
Postat av: Karin

E.M.D va ju grymma..)

2009-02-21 @ 21:58:15
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: bella

emd var bäst :D:D dom e så snygga

2009-02-22 @ 13:35:02
URL: http://belloo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0