måndag, lediga

Idag är vi lediga från skolan, hela Härnösand är det. Tror jag iallafall, eftersom min lillasyster som går på dagis också är ledig. Jag älskar lediga dagar, speciellt när vi är lediga på skoldagar. Så himla skönt att kunna sova ut. Imorgon har vi friluftsdag, börjar klockan nio och slutar klockan ett. Så det blir lite sovmorgon imorgon också! Skööönt=) Sen är det bara tre skoldagar sen helg igen!! Vi har No prov på Fredag och jag glömde böckerna på skolan, fast det är jag nog inte ensam om. Så får se hur det går=) Fast jag lär ju få in lite i huvudet på två dagar;) Natten tillbringades med Isabella, vi såg på tv och pratade sen somnade vi=)
Sitter och kikar på Gina tricot´s hemsida, såg att man kunde beställa hem kläder därifrån. Skitbra, det måste vara nåt nytt dom har gjort? För jag har aldrig sett det;o Frakten kostar bara 34,90 kr.
Har du någon bra klädhemsida att tipsa om?


Kommentarer
Postat av: mathilda (:

Sv: Tack så mkt<3

2009-02-09 @ 15:25:22
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/
Postat av: Ida

nelly.se is the shit

2009-02-09 @ 18:07:01
URL: http://iidaliinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0