10/1-09 lördag

Hejhej, ligger i sängen har precis börjat städa upp lite på rummet=) Om ett tag kommer Petra och Andreas skulle jag tro, jag och Petra ska slinga håret på han, ljusa slingor=) Det kommer bli skisyggt tror jag:) Vaknade runt 1 idag, skit trött var uppe läänge igår. Käkade pizza med Marcus och Lotta. Tog fram min urgamla datot också, vart förvånad att den ens gick att starta! Segare dator har jag aldrig vart med om, det finns windows msn på den, går inte ladda ner nå ny msn eller nånting;p tur att jag har den här också! Mamma kom nyss hem med tränings saker till min rygg, så för hoppningsvis så blir den bättre nu, jag hoppas det iallafall, för ska till Umeå nästa helg och tävla med badminton:) Men nu ska jag fortsätta fixa lite saker, pusspuss.
Jusste det vart ingen Petra och Andreas ikväll, det blir imorgon istället=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0