5/1-09 måndag


Tjenaa, dagen har jag spenderat hemma. Vaknade runt 12 gick upp, duschade och käkade lunch=) Kollade på 3 st andra avenyn avsnitt, så nu hänger jag med;) haha! Fortsatt att kolla på twilight, som jag började se igår. Nästan alla säger att den är så bra, men jag tycker faktist inte att det är den bästa film man sett. Sen runt halv 6, kom Frida till mig, vi såg på; heart break kid ; haha kung film;; Nu ska jag snart gona ner mig i sängen och titta på ;säg att du älskar mig; Hoppas den är bra, har faktist aldrig sett den:) Sen ska jag förmodligen se färdigt twilight om jag orkar.. Förslag på nå bra film?

~
jag vill inte va din dröm
jag vill va din verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0