6/1-09 tisdag

Sjuuukt less nu! Imorgon börjar skolan, usch vad jobbigt! Jag minns när man vad liten, då man längtade tills skolan skulle börja, man var alltid lila pepp varje morgon. Varför kunde inte det ha stannat kvar? Vi gick ungefär 4 månader i skolan tills det blev jullov.. Det är nån månad kvar tills sportlov v. 9 tror jag att det var, och ungefär 5 månader kvar tills sommarlov. Såå man har ju det man längtar till;)

Idag tog jag och Isabella bussen till sundsvall, sen en annan buss in till birsta, rätt dåligt att inte bussen går direkt till birsta så man slipper hålla på att byta! Först trodde vi att man skulle ha för betaltd biljett för bussen in till birsta, och allt var stängt inne i sundsvall, bråsis vi fick!! Jag frågade nån tant om vi fick åka på hennes busskort osv, och det gick tydligen inte för henne.. Så då frågade jag en annan, och det var självklart vi fick det:D Fast sen insåg vi att man inte behövde ha för betald biljett, men lite kul vare! haha.
Sen när jag skulle köpa en jacka på stadium så slog dom in fel, så jag fick den 300 kr billigare;);) Helt död känner man sig i benen nu iallafall! Vart dock inte så mycket shopping, fanns nästan inget jag tyckte om! Jag som hade tänkt att ägna mig åt Oth hela kvällen, men det blir inge av! Nån hade dragit ut laddaren till datorn, så den var helt död och tankningen var inte färdig!

Dagens köp:
Blå kofta - vera moda
Röd stickad cardigan - vera moda
Röd dun jacka - stadium
smink - h´m

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad kläder du köpt...vad betala du för jackan då om nu dom slog in den billigar...))

2009-01-06 @ 19:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0