torsdag

Tog nyss ett varmt skönt bad, det behövdes. Verkligen!
Åh vad statistiken har sjunkit! Fast det kanske är för att jag inte skriver så intressant;p
Idag hade vi bara två lektioner, No och Musik, eller vi hade tre om man räknar med läspasset.
Dock var jag inte med på det, för jag hade Skol If.
Vi fick gå hem kl 12 och skriva So arbete. Inte för jag gjorde det men.
När Lina slutade drog vi ner och käkade på subway=) Godare än förväntat faktist.
Jag har tränat inprincip hela kvällen, först badminton, sen sprang jag en sväng när jag kom hem:)
Duktig jag känner mig! hah.
Och internet har strulat ända sen jag kom hem, msn loggas ut hela tiden, blir så less!!
Jusste vi fick plastpåsar på badmintonen som vi ska sälja, nån som är intresserad? hahah.
Imorgon bitti nångång så åker jag till Stockholm och befinner mig där hela helgen! Om en stund ska jag titta färdigt på "a walk to remember"  verkligen skitbra film, Värd att se!
pusspåer:*


Kommentarer
Postat av: Lina

haha så duktig du var som sprang oxå(; själv blev de inge träning alls för mej(A)

älskar den filmen!

hare bra i stockholm:)

2009-01-29 @ 23:19:06
URL: http://linamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0