17:48

Blev väckt av Rebeccas mamma runt 9. Åkte till stranden strax innan 10. Träffade en massa folk där, hade det super trevligt! Riktigt pinsamt var det också, jag simmade i vattnet, sen när jag kom upp från vattnet så tappade jag min bikiniöverdel.. Ni kan ju fatta om dom skrattade......... Typiskt mig.

Om ett tag ska vi cykla till Rebeccas träning. Efter den ska vi kanske vara med några sötisar. Få se hur det blir med det! Haha här i Sandviken pratar dom rätt strange, dom säger vela istället för vill/ville.. Och dom frågar "ska vi va?" man säger ju ska vi vara med varandra eller nåt sånt. Haha, jaru!
Kliade mig nyss på benet, nu bränns det..

Kommentarer
Postat av: Lilly

Adda varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 21:51:07
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0