Tjenaa

Gud vad det regnar ute! Jag vill ha sol, så man kan bada och sola! Är så less på detta väder! Uscha.

Igår var jag med Petra vi åkte ut till brunne och var med Fredrik och Christoffer, kulkul! Vi åkte cross, helvete vad fort det gick! Men roligt  var det:) Träffade även sötis Elin. Hon jobbade, bärde in ved, hon kämpade på riktigt bra!!
Idag har jag vart på stan med Isabelle, köpte en present till Lina och Emelie. Emelie fyller 16 imorgon, grattis i förskott gumman! Så jag åker dit imorgon. Imorgon kväll ska jag på bilbingo (igen), man kan vinna 20 tusen, och dom ska bli mina!! (HOPPAS HOPPAS HOPPAS).

Efter jag har käkat ska jag vara med Lina, har inte träffat henne på hela sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0