Under färgningen..

.. Igår.. Under färgningen, såhär gick det till:

* Avfärgning, tog en jävla tid! Sen tog vi i pigment droppar, så hårbotten bev röd;o
*Tonade. Förväntade mig ljusbrunt, men det blev mer åt orange hållet
*Slingade, då blev det lite bättre
Sen klippe Veronica även mig, klippningen vart kanon!





Vad jag har att göra:
*Tvätta håret med silverschampo så det oranga försvinner.
*slinga håret en gång till
*Åka utomland så håret bleks.
*(Eventuellt he in en ljusbrun färg.)

Nu kanske ni tror att jag ska bli blond, men icke!
Hade tänkt mig en sån här färg, ljusbrunt med blonda slingor. Men eftersom jag hade det så pass mörkt innan, så var det inte så enkelt=/


-Som jag vill ha det                     -  Nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0