Min sportlovs vecka

Jaa, då var jag tillbaka i bloggvärlden igen! Den här soprtlovs veckan har gått för fort. Det har vart ett fullt ös i backen hela veckan, god mat och massor med mysigheter. Ungefär såhär har min vecka sett ut:

Söndag:
Jag åkte snowboard, det var tredje gången i mitt liv jag åkte. Det gick sådär, en sak kan jag säga om det iallafall. Jag vill aldrig mer ramla framåt. Det gjorde riktigt ont!!

Måndag:
Jag och Isabella skulle åka snowboard igen, när vi kom till backen så ångra vi oss, jag hade precis spännt fast mig. När jag skulle lossa på spänningarna så tappade jag ner brädan för hela backen... Så det vara bara att rusa efter.
Vi bytte till skidor, och åkte in till åre och träffade Östersundare och en Kramforsare.

Tisdag
:
Då åkte vi skidor och bräda. Det var superfint väder. Vi grillade korv=D

Onsdag
:
Åkte skidor på förmiddagen. Efter lunch åkte vi till tännforsen. Det var hur fint som helst där. Vi gick in i en iglo, den var skit stor. Dom hade byggt som rum i den. Jag lägger in bilder när jag hittat mitt usb.

Torsdag
:
Åkte skidor fram till lunch, sen bytte jag till bräda. Jag fick en lektion av en liftgubbe. Han lärde mig attt svänga osv. Utan hans hjälp så hade jag inte klarat av att åka:)

Fredag:
Var inprincip likadan som Torsdagen.

Ja som ni ser så har jag pkt skidor och bräda hela veckan. Tyvärr så är mitt usb fortfarande borta.. Så jag lägger in bilder när jag har hittat de=) Nu märkte jag också átt jag nyss hade skrivit det därr uppe^
Nu ska jag packa upp mina väskor, sen ska jag bara ta det lugnt:)
Vi ses

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

vad kul:)

2009-03-09 @ 12:53:16
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0