*Onsdag

Fy för mig, vad ångest jag har. Har ätit kladdkaka två dagar i rad nu.. Men nu jävlar ska det bli skärpning på mig. Får väl se hur länge det håller, men det är värt ett eller två försök iallafall! Som tur är så ska jag simma ikväll ;;

Efter skolan gick jag och Lina ner till Ica och köpte grädde och en glass, som smakade skit;s Vi kastade dom efter första tuggan typ. Fick mig en liten pratstund med Lina, tack för att du alltid finns där!<3 Sedan gick vi till Matilda, hon hade bakat kladdkaka. Riktigt god var den kan jag lova er! Gick hem runt halv fem, och nu sitter jag här. Ska snart gå ner och laga mat, stuvade makaroner hade jag tänkt:) Efter sex nångång sticker jag och simmar med Lina. Får se om det blir nå bloggandes senare ikväll. Seees!


Kommentarer
Postat av: lina

tack för att du oxå alltid finns!<3

2009-03-11 @ 21:29:49
URL: http://linamw.blogg.se/
Postat av: lina

sv: aokej, en smoothie blir bra;)

2009-03-11 @ 21:31:17
URL: http://linamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0