En lista

1. Värsta känslan?
Svek

2. Bästa känslan?
Måste nog vara kärlek

3. Din första tanke när du vaknar?
 Att få somna om igen!

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Vibbbb

5. Har du någonsin varit kär?
Det har jag

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Tapeter, spegel, en krok, hylla

7. Vad har du under sängen?
Damm

9. Lyssnar på?
Musik

10. Skriv nått smart!
Lev livet (Y)(Y)(Y)

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Farmor och farbror

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
När jag komme hem om en kvart.'

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Rik och lycklig

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Haha, fråga dom=)

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Finns ett par stycken..

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Allt

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Jag behöver alla!

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Jag vill kunna flyga och vara super stark! Haha


19. Vad är du beroende av?
Mobilen

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
En säng och mat!!

Kommentarer
Postat av: lillis

Tack så jätte mkt :D

Jag använder svart hårfärg. aldrig samma märke.

Sist använde jag garniers nya, men den var skit kass.

Permanent hårfärg som var ute efter två tvättar :O

2009-05-06 @ 19:28:26
URL: http://liiillis.blogg.se/
Postat av: Charlie

Fin blogg du har =)

2009-05-06 @ 20:29:09
URL: http://charliewandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0