Dagen i sig

Startade dagen med fil och fiberflingor, kom försent till skolan.
Våran klass har genomfört ett beslut idag, hur klass tröjorna+ byxorna ska se ut.
Rätt coolt att vi kunde ena oss!
Näst sista passet hade vi spanska, snart kan jag min spanska text som jag ska kunna imorgon till provet.
Efter skolan åkte jag hem till Lina , snackade med henne och hade det trevligt. Det är inte ofta jag är med henne nu förtiden, och det tycker jag att vi ska ändra på!?
Nu är klockan snart halv nio, och jag kan inte spanskatexten utan till.. Men det ska jag ändra på, för nu ska jag ta mig ett varmt skönt bad tillsammans med Spanska boken!
PUSS

Kommentarer
Postat av: lina

tycker jag med!:)

2009-10-07 @ 21:21:48
URL: http://linamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0