Hey

Hej bloggeeen! Sitter här med Malin och kikar på Idol. Till middag bessade vi kycklingfavvo, gott! Snart ska vi se på filmen "Män som hatar kvinnor". Första gången för oss båda, ja vi är lite efter.. Vi ska även göra jordgubbs smootihe, eftersom att jag är ((ska)) bli nytittig så drog vi ett streck över "godis köp", haha!

Slutade 13:50 idag. På eftermiddan hade vi gymnasium information, efter det hade jag skol if möte. Dom bjöd på fika, jag var duktig, tog inget!!! Stort + till mig<3<3 Efter skolan tog jag och Jessica kina räsern till stan, kikade lite sedan for jag hem!
Nejnejnejenjenjenej, nu ska jag fortsätta se på idol!


HAHA,  sommaren 07


Kommentarer
Postat av: photonerden

Ha en bra dag :)!



jag är en kille som är 14-år och har drömmen att stå framför och bakom kameran, kommentera gärna påvägen ut!

2009-09-27 @ 16:20:07
URL: http://photonerden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0