Jag har trååkigt

Därför gör jag det här testet.

Någon som:
Någon som förstår dig: ja
Någon som du saknar: ja
Något som du längtar efter: nej
Någon som du hatar: nej

Vem:
Vem kramade dig senast: mamma
Vem pussade dig senast: mamma
Vem ringde dig senast: jessika
Vem ringde du senast: emma
Vem var hemma hos dig senast: jessika
Vem var du hemma hos senast: jessika

Har du:
Har du några kärleksproblem: kan jag inte påstå
Har du ätit något idag: ja
Har du pratat med någon idag: ja
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag:

Jag:
Jag är singel: ja
Jag är rädd för att bli övergiven: verkligen
Jag svär ofta: ja
Jag sjunger i duschen: nej
Jag är en morgonperson: ibland
Jag skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: ja
Jag är kär i kärleken: nopp
Jag skrattar åt mina egna skämt: ja
Jag vill ha barn: när jag är stor ja
Jag skulle kunna göra plastikoperation: kanske

Har du:
Har du glasögon/linser: nej
Har du piercingar: ja
Har du syskon: ja
Har du pojk/flickvän: nej
Har du ett jobb: ibland
Har du många vänner: tillräckligt
Har du rymt hemifrån: när jag va liten
Har du färgat håret: ja
Har du ett bra självförtroende: ibland
Har du sagt "jag älskar dig" till någon: m
Har du gjort något olagligt: ja
Har du somnat i skolan: nästan
Har du ett ben: två ben och flera ben
Har du tappat bort dig i din hemstad: ja..
Har du sett en fallande stjärna och önskat mig något: ja
Har du gjort något som du lovat dig själv att inte göra: ja..
Har du smugit ut utan lov: ja
Har du ljugit om var du är för dina föräldrar: mmhm
Har du en hemlighet som ingen vet: japp
Har du varit på en blind date: nej
Har du sovit en hel dag: nej
Har du somnat gråtande: ja

Sista person:
Sista personen som du sov med: jessika
Sista personen som fick dig att gråta: personalen på sjukhuset
Sista personen som du delade en dricka med: det minns jag inte
Sista personen som skrek på dig: minns inte
Sista personen som du fick sms ifrån: emma berglund

Brukar du:
Brukar du titta dig själv i spegeln: ja
Brukar du ha ångest: ja
Brukar du drömma mardrömmar: ja
Brukar du klä dig i svart: ja
Brukar du hata folk: nej
Brukar du lita på folk: ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0