Jobbigt värre

Jag är trött, har ont i magen, är kissnödig, det är varmt. Jag tror att det bäste vore om jag fick gå och lägga mig. Bara det att jag är så frukanstvärt less att ligga på rygg. Om jag ligger på sidan får jag ont i såret, och ligga på mage kan jag inte ens tänka mig att göra. Åh, det är inte lätt när det är svårt. Som tur är har jag tagit Marcus min bror(s) kuddar till min säng. Så jag ska inte klaga... Nej nu ska jag pallra mig ner för trappen, sen är det läggdags!!!!
Jusste funderar på om jag ska kliva upp 9.00 imorgon, för att se på hannah montanah , HAHA. Mamma väcker mig ändå runt 9 imorgon, för jag ska ta medeciner. Uschaaaaaa.
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0