Jag har en vild kattunge, ((ONÖDIGT INLÄGG)))

Jag har vuxit upp med en katt i familjen. Har haft massvis med olika katter. Närå inte så många men, ett par stycken. När jag var sex år hade vi en svart katt hemma hos mamma som fick heta svartskalle. Den katten hade vi inte länge, minns inte vad som hände med den.
Några år senare när vi flyttade till stenhammar så hade vi en katt som hette missan, om jag inte minns fel. Den katten var speciell. Nästan som en hund. Varje kväll när jag skulle sova så kom den och la sig i min säng, på ena min kudde. Jag visade respekt för katten om jag låg oskönt så fick jag ligga osönt. Inget mer med det. Hahah ni kan ju tänka på hur gammal jag var då.. Den katten försvann.
Jag vet inte hur många katter vi har haft. Men det är ett par stycken!!
Nu för inte så längesen så skaffade även pappa katt, och pappa som avskyr katter??? Eller avskydde kanske man säger, han verkar inte ha så stort emot dom nu. Men det är väl för att han har upptäckt att  dom inte pissar i skorna. HEHEH.

Men iallafall, det jag skulle komma fram till i det här inlägget är om min nuvarande katt hos pappa.
Den är helt galen, första natten den sov med mig så låg den över mitt ansikte???
Och idag käkade han upp en fluga som låg på mitt golv, okej det där fick nog er att tro att jag har as skitigt på mitt rum, men jag dödade flugan igår natt och orkade inte slänga den. Men det löste ju sig ändå(y)
Å nu ikväll så öppnade jag balkongdörren, och tro inte på faen att kattjävlN smiter ut.
Då fick jag locka med kattmat, jag skakde på paketet. OCH TRO INTE ATT KATTEN RUSAR IN SOM VÄRSTA VILDINGEN!!!! Men det var ju bara ett +, oså när jag skulle ge tusse lite foder så var han så ivrig så han bet mig i fingrarna!!!!!!!!! OCh nu bröt katten internet med, kattjävel. Fast det hann repareras.

Onödigt inlägg, nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med katten! GODNATT HEHE

Kommentarer
Postat av: mmmallinnnnn

min katt älskar flugor<3<3

man kan lista ut ditt lösenord på msn om man läser det här inlägget...

ojdå, det kanske jag inte borde ha sagt..HIHI

2009-09-16 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0