Roligt

Dåligt med uppdatering..

Gårdagen:
Slutade efter lunch, jag och Matilda åkte ner på stan en snabbis, kollade även in den nya affären. Äntligen har vi fått cheap monday till city! Haha "city". Åkte till mamma runt 2. Duschade, sen hämtade jag Emma när hon hade slutat. Fulippa kom till mig senare. Jag lagade middagen, det blev enchiladas!! ASGOTT VARE(L). Senare på kvällen åkte vi med Patrik, skön kille! Haha, han skjutsade ut oss till Emma. Där jag sov. Emil och Joakim kom och sov med oss i husvagnen. Trevlig Trevligt.
Vaknade först 8 imorse, sen somnade jag om till halv 12. Då jag väckte resten utav folket. Jag och Emma åkte hem till Joakim senare på dagen.
Ungefär så har min dag och gårdag sett ut. Men nu ska jag fortsätta städa upp på mitt rum, vi får höras senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0