b1

Amen tjenare då!!! Kan börja med och säga att jag är astrött, fast bara klockan är tio över tio.. Ska berätta lite kort om helgen ;p Börjar med i Lördags, Vaknade med att b1 ringde och väckte mig typ halv tio, sen så klev jag upp lagade mat, stuvade makaroner och köttisar :DD Senare på dan så kom isabelle till mig, vi cyklade upp till höga de va nån cup. Där träffa vi b1 mfl. Gud vad jag gjorde bort mig, var inne i omklädningsrummen på höga, sen så knacka de på dörren. (de va nå hockey killar), Oså när jag öppnade så råka jag smälla till en kille med dörren, så han ramla och börja blöda i munnen typ; ( förlåt alexander ). hah. Också så ramla jag på läktarn.. Senare på kvällen så drog jag och b1 ner till donken, jag köpte varm choklad, + att jag fick gratis glass i den;; b1 köpte en liten hamburgare, för dom som vill veta. På kvällen så drog vi upp till per , vi busade lite ;; hahah. Fyfan va kul de va! Sen kom hennes morsa o hämta oss, sen sov jag hos henne :) Söndag , idag. Vaknade med att b1 väckte mig 9.22 om jag ska va exakt.. Drog upp till höga vid tio och kollade på AIK's match. Där träffa vi massa sötisar! Man kan säga att jag har vart på höga hela helgen typ haha, sen nu ikv har jag och b1 vart hos per. Jag och b1 cyklade hem :) Haha, lessnar seriöst aldrig på bruden! ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0