Så det kan bli

Dagen spenderades hemma hos Emma som fyllde 14 år! Med god tårta och ett gäng underbara tjejer!

Träningen idag gick hyffsat bra, man märker att träningen har tagit speciellt på intervallerna. För 4 veckor sedan klarade jag knappt av en joggingtur, men nu gåre som fina fisken!
Jag och Malin körde dubbel mot 2 stycken p20 (????). Jag skulle springa och ta en boll längst bak på banan, vilket jag inte lyckades så bra med.. Jag ramlade (OBS: Malin ville att jag skulle skriva det i bloggen). Matchen gick väl inte sååå bra..
Men
innerst inne så är vi vinnare!! Hihiihi.

Nu ska sovaaa, gonatt!!

Kommentarer
Postat av: malin

haha vadå p20?!?! p40 minst!

Josefin, om man kan fotarbetet riktigt så är det ganska svårt att ramla... jag har aldrig ramlat, hehe

Menmen, du är bra ändå!

2009-08-14 @ 10:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0