Bad och soldag!

Efter skolan så sparkade jag och Isabella oss till hennes Farmor. Snuskigt kallt var det ute! Man klär sig efter vädret brukar man säga.. Men lite svårt när det är typ 15-???
Vi åt stuvade makaroner med ketchup, och såg på Mojje och Mimmi i Karibien. Det är nån barnfilm, men det var fan bra! Vilken sommar känsla man fick av filmen! Det var sol, bad, och utomlands! När jag tänker på utomlands så börjar jag tänka och längta tills hur länge det är kvar tills jag ska åka!
Runt halv sju, gick vi till badhuset och mötte upp Sundberg! Kvällssim idag igen;; Riktigt flitig börjar jag bli, höhö! När vi hade simmat färdigt gick vi till det nya solstället, eller nytt och nytt. Det var iallafall första gången för mig jag var där. Det var inte tänkt att jag skulle sola men jag hoppade in med Bella!
Åh, imorgon ska vi baka semlor på hemkunskapen. Fast egentligen är det inte så gott ändå, men det funkar(Y)!
Nu ska jag byta om till pyamas och hoppa ner i sängen.
Pussss

Mimmi och Mojje i Karbien. v



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag längtar också tills jag ska utomlands!

2009-02-16 @ 23:18:33
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Jonnee

sv: det där med tjockt runt inläggen fattar jag inte, jag har inte tjock runt inläggen..



och nej, tyvärr jag har så många före dig att göra designer så det vore inte rättvist om jag tog dej, och just nu tar jag inte emot beställningar, måstee jobba ikapp..

2009-02-17 @ 15:43:21
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0