måndag

håll mig hårt,
eller släpp mig helt.
~~~~~~~~~~~~~~~

Tjabbalabbado! Var ledig idag, alla på gerestaskolan är lediga en dag i månaden, för att i läser 40 min extra. Imorse var jag hos doktorn för att kolla till ryggen. Det har inte blivit bättre, och jag har inte fått träna på skitlänge! Efter det drog jag till Andrea, vi stack ner på stan och köpte lite kläder=) För mig blev det tights och en cardigan. Har pluggat lite idag också, har no prov imorn. Ska berätta lite smått om helgen;

Lördag.
Jag var först på stan ett tag och kikade, sen var jag hundvakt. På kvällen åkte jag och Andrea spark upp till henne, gick bra tills vi hade kommit fram. Körde på gruset så jag ramlade framåt och skärde upp benet, haha!
Söndag.
Bakade pepparkakor med bästa, vi gjorde egna ritningar till hur huset skulle se ut, men det gick inte direkt som planerat! När vi skulle sätta ihop husen gick det åt helvete, delarna vägrade att fastna i varandra!

seees/ jossa


Kommentarer
Postat av: lina

svarar på din;)

haha, ja dock blev den inte så bra så får fixa en ny nån annan gång;))

puss!

2008-12-08 @ 20:45:16
URL: http://linamw.blogg.se/
Postat av: Anonym

myyyyyt!!! vi är ledig en gång i månaden...

2008-12-17 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0