Fredag



Tjabbalabbado!=) Sluade 11.40 idag! Eftersom sista passet hade i svenska och jag skulle bara skriva på datorn. Rätt mycket plugg nu också, No prov på Tisdag,  Matte prov på Torsdag, Svenska inlämning på Torsdag, och So inlämning på Torsdag. Får hoppas att jag hinner med allt, har knappt börjat plugga! Nu sitter jag och ska koncentrera mig på Svenska arbetet, ska skriva ner en novell på 12 sidor. Bara att börja! Planerna för idag är att först ska jag vara med Lina, sen ska hem till Jessica och färga håret, efter det vara med Frida. Men nu ska jag börja mitt skrivandes.
puuuss/josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

12 sidor???!?!?!??! de sa aldrig åsanisse

2008-12-05 @ 16:39:05
Postat av: Hanna

ellerhur :)

2008-12-05 @ 19:10:15
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: josefin

nej, men jag har skrivit 12 sidor.eheheh

2008-12-05 @ 19:52:34
URL: http://jjoosefinholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0