rolig torsdag

Försovde mig imorse idag igen, he-he. Så åkte bil till skolan. Första passet hade vi lästid, vi har det varje tisdag/torsdag. Det var ovanligt tyst för den delen också, haha. Idag hade vi musikprovet, och det gick faktist bättre än vad jag hade tänkt mig. Haha, jag smygfotade Rebecca på so:n också, ni ska få se bildrna;; Jag och Jessica vart med på nån skol-if nu också. Idag har allt gått ganska bra faktist, fick vg på so läxan. Jag som hade ig förut.. Musikprovet kändes helt okej. Och jag har börjat fattat matten som vi har prov i på Måndag:) Träningen var rolig idag, jag var en av dom som fick hoppa upp en grupp. Nu ska jag snart basta och ha lite mys med mamma. Jag saknar min Filip. <3 ,

Kommentarer
Postat av: matilda

lillmyten där då, vi fick inte ens betyg på so läxan..

2008-11-20 @ 21:45:33
Postat av: marre

niceblogg,=)<3

2009-01-17 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0