torsdag

Kyligt och kallt, kallt och kyligt.
kan man säga att det är ute.

Vaknade vid halv 8 nångång idag, fixade mig litegranna sen gick jag upp till Jessica, åkte till skolan=)
Hade mentorsråd första, sen engelska. 
Vi tjejer och kanske några killar i klassen ska ha luciatåg, och jag får inte sjunga=( hhaha, kan kanske förstå er..
Funderar på att sluta i konfan också, jag är ändå bara där för att åka iväg med bästavän. Men vi ska ändå ivåg nångång i augusti älskling! Men nu sa jag kila iväg upp till Andrea, pussss;^


Dagens låt: -
Dagens frisyr: hästsvans
Dagens klädsel: tights, tunika, kofta
Dagens händelse: ingeeet
Dagens planer: mysa med Andrea.
Dagens vill ha: gratis sms
Dagens saknad: Andrea
Dagens drog: tuggummi
Dagens finaste: filip
Dagens måste: sova
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: inget
Dagens mat: bullmacka
Dagens mående: trött, bra ok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0