tisdag

puhhh, kom nyss hem från träningen. känner att jag har en massa plugg att göra just nu, har prov imorgon i spanska har inte gjort ett piss, sen på torsdag så har jag omprov i so.. har blivit larmad, men jag känner verkligen att jag inte orkar göra nånting just nu, men jag måste nog det iallafall. den här dan har vart rätt ok, fick hjälp hur jag skulle kunna klara so provet osvosv, på torsdag har jag akut utvecklingssamtal. och fyfaaaan vad jag saknar andrea nu, känns som om vi inte har vart med varann på år, dock träffades vi i söndags sist menmen. nu vill jag bara åka iväg till ett varm land, grekland eller turkiet skulle inte skada just nu=) men aja, tror nog att jag måste börja plugga lite nu så jag hinner glo lite tv eller nåt sen, haha;; seeeees=) take me away, mmmmm, det är helt ok om du fyller på min mobil med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0