14/9

jag måste börja med och säga att den här helgen har vart nästan toppen, har hittat på massor av skoj!=) i fredags efter skolan drog jag, Isabelle, Isabella,och Mirian ner till stan. Jag och Isabella kollade presenter till Jessica. Efter de så drog jag hem, senare på kvällen var jag med Andrea, tog cykeln och mötte henne ;; vi tog en sväng ner till stan, efter ett tag åkte vi bil med tre grabbar=) efter de så cyklade jag hem, det var skitkallt! aja, igår (lördag)efter jag hade vaknat så hoppade jag in i duschen, senare på dan drog jag och Isabella ner till stan, för att köpa present åt våran älsklings Jessica som fyllde 14=) det blev en foundation och björn borg trosor. På kvällen drog vi till Jessica, där va söta folk=) vi firade henne och hade allmänt kul, dock den sista timmen. tänker inte gå in på varför. Sen på kvällen vid 2-3 nångång så drog jag och Isabella ut och va med Oskar & Christian=) sen somna vi kanske vid halv 5 nångång;s idag har jag inte gjort nånting nästan, bara latat mig framför datorn och vart i kyrkan, haha ska konfirmera mig eller vare heter;p Andrea va så jävla klockren i kyrkan, hon: jossa, vetu varför bänkarna är så hårda och osköna? jag: haha nej ? hon: för att man inte ska somna . HAHHA fyfan vad jag garvade, men nu ska jag dra och göra lite nyttta, seeees=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0