måndag

uscha uscha uscha! nu börjar en ny vecka på skolan. eller har börjat. idag så har jag mest softat hemma bara, vaknade, duschade stack till skolan. sen hade vi mentors-tid första passet, sen fick vi tillbaka våra prov idag på spanskan:) haha, gick bättre än vad jag trodde faktist. sen på luchen skulle jag till grannen och göra ett jobb, gå ut med tre söta chivavor, eller vafan de heter, små sötis hundar iallafall:)), men då var dom inte hemma. drog hem innan sista lektionen , va allmänt trött. då gjorde jag varm choklad asgott!!=) snare så åkte jag och mats upp till öbacka, skulle köpa badminton rackert och skor. ska pröva allt imorrn ; sen har jag bara myst på hemma, sett på andra avenyn och bara tagit det lugnt:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar trivas med livet;)

2008-09-23 @ 10:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0