22 april

Förlåt för sån dålig uppdatering. Jag ska skärpa mig. Bara det att jag har alldeles för mycket för mig på dagarna, jag hinner inte längre! Men det ska jag ändra på:)

Hur som helst, Jessika åkte nyss hem, nu sitter jag och syr fast clips på mitt löshår! Får väl se hur det blir!
Imorgon har vi prov/läxa på upplysningen. Idag tänkte jag att jag skulle få bra betyg på de.. Men jag har inte hunnit pluggat heller. Så får nöja mig med ett G. (om ens det) Haha!

Idag efter skolan gick jag ner till stan, la undan lite underkläder som mamma ska köpa. Köpte även en vit tröja. Bild kommer imorgon.
Den här gången så menar jag det, med tanke på skorna som inte har dykit upp ännu..

Men nu åter till mitt löshår, vi hörs imorgon:)
Godnatt!

Hur har ni haft det ikväll?

Kommentarer
Postat av: fashiiionshadow

a jag klippte och så typ gnugande jag saxspetsen runt hålet så att det inte bara blir ett strövt klipphål... Kanske dålig förklaring, men kul att du gillade dom :) <3

2009-04-23 @ 08:21:17
URL: http://fashiiionshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0