12:15

Hej vänner! Tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag och Emma tog moppen in till stan för att käka mat, det blev enciladas på Casa della! Inte alls lika gott som jag förväntade mig.. Vi träffade även Fredde, Sjölund och Grön i stan. Vi åkte lite moppe med dom, haha! Trevligt vare. Efter ett tag kom vi på att vi skulle åka tillbaka till emma igen, för hanna och ronja väntade ju hemma hos henne... När vi kom tillbaka stack vi ut och tog lite äpplen och hallon, hallonen la vi i kladdkakan som vi bakade. Gottgott, jag är tjock!
Helt ok kväll måste jag säga.
Nu ska vi gå ner och käka lite frulle, sen vet jag inte vad vi ska göra..
Halv sju har jag iallafall badminton träning, vi ska ha löpning 40 minuter som uppvärmning.. Det kan ni tacka mig för. HEHE FÖRLÅT MALIN.
Nu ska jag vara lite social, vi ses!
puss/josefin


Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt söt blogg du har!

2009-08-20 @ 15:54:29
URL: http://livetomelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0