Godnatt

Träningen gick bra, förutom att jag inte hann med i takterna + att jag inte har någon vidare bra balans... Så jag höll på ramla ett antal gånger. Jag ska nog köpa ett termins kort. Man tjänar oerhört mycket på det. Eftersom att varje gympapass kostar 50 kr (det är 5-6 pass i veckan, om inte mer). Och ett termins kort kostar bara 400 kr.

 Min mentor är så virig, först sa hon att det var skolfoto på Torsdag sen idag sa hon att det var imorgon (Onsdag).
Sen nu ikväll sa Frida att det var på Torsdag. För 6-7 orna ska ta kort imorgon. Vet inte riktigt hur jag la meningarna här ovan.. Menmen
Jag är trött, ska duscha, sen sova!
VI SES, godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

neee ser ut som nått en råtta skulle kunna ha... hahaha

2009-08-26 @ 17:19:36
URL: http://ssofiamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0