Monday

Började klockan 10 idag, försvov mig till tjugo i 10.. FYRA skoldagar kvar till jullov, TIO dagar tills julafton. Tiden går fan fort. Jag vill ha saker som börjar på s, sommar, smoothie, snötter, snappelsin, snarmchoklad och SKOR!!!
Idag åt jag på högakusten med familjen, mormor, moster och hennes kille. Vi firade mormor, jag käka upp mig för 1 månad, fifan vad GÖTT det var! Imorgon ska 8orna och 9orna ha turistmässa, få se hur lyckat det blir..
Nu ska jag sova, sova i 8 timmar och 20 minuter, vi ses!

Kommentarer
Postat av: mia

Hej har julens bästa tävling

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio

Postat av: Twins

lovely header =) gjort den sj? =)

2009-12-17 @ 10:17:15
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0