7/1-09 onsdag

Det vart inte så mycket skola för min del idag, gick hem efter första lektionen. Gick och la mig i sängen det första jag gjorde, slog på en film tittade, jag kollade på; another cinderella story. Den var bra, bättre än; a cinderella story. Man kan tro att dom hör ihop och att dom handlar om inprincip samma sak. Men det gör dom inte, iställer för när askungen tappar sin sko så tappar hon då istället en ipod. another cinderella story är mer i "nuläget" film om man säger så, mer idag. Den var helt okej, och jag tycker ni ska se den:) Har laddat ner lite andra filmer idag också. Måste ner på stan sen en snabbis och köpa nått slags gummiband man ska ha för att träna armarna och ryggen, det skulle behövas för min rygg.

skriver mer ikv om jag orkar, hejjjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0