sommar sooool

Tänk dig att du ligger på stranden, hör hur vågorna brusar mod sanden. Det hettar av värme.. Du dricker ett iskallt glas med vatten. Äter jordgubbar, smultron.. Tänk dig om det vore sommar nu! Fan vad skönt!! Jag längtar som bara den!

Sov inte så bra inatt, vaknade flera gånger under natten, jag hatar verkligen när folk ringer och väcker en, det ringde en gång vid 5 då det var nåt anonymt samtal, ofta man inte sover då?!! Hur som helst vaknade jag kl 8, var peppad att träna, vilket inte mamma var... Gick upp till Tanja och käkade frukost. Sen drog vi ner på stan, vart inte så värst mycket shoppandes. Men det blir en sväng in till Sundsvall till veckan med Emzi skulle jag tro=)
Jag köpte iallafall:

2 par jeans (cheap monday)- weekday
1 vitt långt linne- gina tricot
1 röd cardigan- gina tricot
1 svart kort kofta- gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0