TIDSFÖRDRIV

Just nu:
Ska du: fördriva tiden.
Lyssnar du på: brors musik
Väntar du på: bättre tider
Önskar du: en önskan
Tänker du på: när isabelle ska sätta på sin telefon
är du trött på: att ha tråkigt
är du rädd för: dig
längtar du till: sommarn!!!
Sparar du till: inget just nu:)
gillar du alkohol: bäst att va nykter=)
Röker du: nej
favorit parfym: åh, det är många!
Gillar du att tvätta: haha, har aldrig gjort

Din framtid:
Barn: det hoppas jag
Giftemål:
vad vill du arbeta med:
Var vill du bo någonstans:


Tror du på:
Gud: oja
Mirakel: oja
Aliens: oja
Magi: oja
Himlen: oja
Änglar: oja



Favorit:
mat: stuvade makaroner, lasagne, tacos=))
dryck: trocca
låt: mååånga
land: grekland=)
sak/er att göra: träna och umgås=)


Övrigt:
Är du glad nu: är jag vell
Var du glad igår: ohrå
Ett land jag helst vill besöka: thailand, bahamas:D:D


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: youtube klipp är enkelt at lägga in.



Du går på html kod när du skapar nytt inlägg, sen klistrar du in en kod från youtube som finns på höger sida om alla videoklipp

sen trycker du på knappen uppdatera och sen publicerar du inlägget som vanligt.



Hoppas du förstod, jag är inte så bra på att förklara. Kolla annars www.designadinblogg.se

2009-01-10 @ 00:21:17
URL: http://jessejesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0