otroligt

Har suttit och kollat igenom massor av bloggar dom senaste timmarna. Allt från aneroxi (stavning??) till bloggdesign. Det är helt sjukt vad lite dessa ungdomar äter, dom skriver att dom får äta max 400-800 kcal om dagen + tränar dom skiten ur sig. Fattar inte hur dom orkar;o Också sitter deras vänner och peppar dom till bantandet. Tycker så synd om dom, att dom ser så grymt mycket fel på sig själva när dom ser ut som en tändsticka! Försök sök hjälp, innan det är försent!! Hittade iallafall en bra bloggdesign som jag har fastnade för! < tryck på länken>
Är hur trött som helst, sömn är det jag behöver just nu! Men måste bara vänta på ett par låtar jag ska få, sen blire att sleeepa!

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Åh, vad roligt att du tyckte om den :)

Lägg till mig på bloggkoll vettja :P



1. det är inte alls svårt, tänkte skriva ett inlägg om det framöver, blir så jobbigt om jag ska förklara det här :)

2.photoshop cs3 :)

2009-01-22 @ 01:22:44
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Jii

sv: ja det funkar bra för mig iaf :) kostar runt 120 kr

2009-01-22 @ 16:09:57
URL: http://outerperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0